Vårnytt i Polarfamiljen med LivingRoom i Polar 590

Vårnytt i Polarfamiljen med LivingRoom i Polar 590

Vi designade planlösningen LivingRoom för de riktigt kräsna, redan 2005. Nu presenterar vi en uppdaterad version. LivingRoom kan du välja i alla våra boggimodeller med mittsittgrupp. Nytt för i vår är att också Polar 560 CTH och Polar 590 CTH kan beställas med LivingRoom. Här nedan Polar 590 CTH LivingRoom med dyntyg Sangis och gardin Anna. Du kan kombinera dynor och gardiner som du vill ur årets kollektion.

Polar och Solifer har tillsammans mer än 90 års erfarenhet av husvagnar. Tillsammans har vi genom åren tillverkat mer än 132.000 rullande fritidshem. Det här innebär att vi kan isolering, värme och ventilation. Självklarheter som är viktiga för varje husvagnsägare. Som enda husvagnsfabrik har SoliferPolar AB i Dorotea haft en egen anläggning för ventilationsprov sedan 1989. Varje förändring inne i vagnen kan påverka luftströmmarnas väg.

Idag tillverkas alla Polar och Solifer husvagnar i Dorotea. Försäljningen sker genom SoliferPolar AB i Sverige, SoliferPolar Oy i Finland, SoliferPolar A/S i Norge och genom återförsäljare respektive importörer i Danmark, Island, Holland, Tyskland och Schweiz. Totalt cirka ett 100-tal säljställen samt dessutom ett antal fristående verkstäder.