SoliferPolar på Elmia husvagn och husbil

SoliferPolar på Elmia husvagn och husbil

Mellan den 7-11 september finns SoliferPolar på plats på Elmia husvagn och husbil - Sveriges största mässa för mobilt boende och allt som hör campinglivet till.

En av våra största nyheter är Polar 840, en helt ny husvagnstorlek med bäddplatser för upp till sällskap på nio personer. Vi har jobbat mycket med utvecklingen av vagnens teknik och som första husvagnsillverkare tar vi steget in på marknaden för smart phone-applikationer. Tekniken i Polar 840, bland annat ett nytt styrsystem för el, kommer nämligen att kunna styras från användarens smart phone genom en nedladdbar app.

Utöver detta väntar många andra nyheter och en och annan överraskning.

Under mässan är flera av våra medarbetare på plats, bland annat vd Mikael Engström, försäljningschef Fredric Mattsson och marknadsstrateg Viggo Engström. Om du önskar boka ett eget möte med någon av oss vänligen e-posta till michaela@soliferpolar.com eller ring på telefon 073 680 36 69.

Välkommen till oss i hall D, monter D01:20.

Hoppas vi ses.

//SoliferPolar