UV-VAKUUM BELYSNINGSAGGREGAT 2

UV-Vakuum-belysningsaggregaten är speciellt lämpade för framställning av enkelsidiga resp. dubbelsidiga mönsterkort upp till finledarteknik. Belysningsaggregaten lämpar sig även för framställning av frontpaneler, filmkopior, tampontryck-klicheer osv.

Den inbyggda vakuumpumpen med vakuumram samt de speciellt placerade UV-lysrören garanterar en absolut jämn och sididentisk belysning.

Den inbyggda timern har 1 sekunds noggrannhet tidsinställning med hög reproducernoggrannhet på 6 sekund-steg och minut inställning på 1-minutsteg.

Om endast enkelsidig belysning används, vid aggregat 2 och 4 frånkopplas det undre belysningsfacket.

För belysning av mönsterkort upp till finledarteknik
För frontpaneler, filmkopior, tampontryck-klicheer osv.
Natur eloxerad alu-låda
Vakuumram med självsug och snabbluftning
Dubbelsidigbelysning (DIN A4)
Belysningsyta 360 x 230 mm