Robin Exman, Sandra Dahl, Peter Mellin, Eva Kristensson och Joachim Hilding.

Sodexo diskuterar hållbarhetsfrågor i Almedalen 2024

Sodexos deltagande i Almedalen 2024 kommer rikta in sig på hållbarhetsfrågor, värdet av outsourcing och det nya arbetslivet. Vi ser fram emot att dela med oss av våra kunskaper, erfarenheter och hur vi arbetar för att uppnå olika mål. Det ska även bli spännande att höra hur andra tänker och gör.

Välkommen att besöka något av de öppna seminarier där vi medverkar:

En inkluderande grön omställning, där handling och samverkan går före ambitioner och tomma löften

Arrangör: CSR Sweden
Tid: onsdag 26 juni kl 10.30 – 11.45
Plats: Skeppsbron 24

Sodexos vd Peter Mellin deltar i diskussion om EU-kommissionens tydliga mål, bland annat EU:s Green deal. Hur ska företag nå ambitiöst satta mål inom ramen för Parisavtal och FN:s Globala Hållbarhetsmål?

Joachim Hilding, affärsområdeschef på Sodexo Hjälpmedelsservice, kommer ni att få möjlighet att träffa på seminarier och diskussioner som handlar om framtidens vård och omsorg. Framförallt i sammanhang som handlar om hur vi gemensamt kan ta nästa steg för att nära vård ska vara tillgängligt för så många som möjligt, samtidigt som vi underlättar för vården.

Robin Exman, Sandra Dahl, Peter Mellin, Eva Kristensson och Joachim Hilding är några av representanterna från Sodexo som kommer att finnas på plats i Almedalen. De finns även tillgängliga för spontana samtal utöver de öppna seminarier Sodexo medverkar i.