Följ med på en spännande resa!

Följ med på en spännande resa!

Sodexo erbjuder heltäckande servicelösningar som frigör tid och energi för våra kunder och deras egen utveckling. Våra grundläggande värderingar – serviceanda, laganda och utveckling – samt våra etiska principer förenar och gör oss unika.

Vi är ett juste människobolag som tar vårt sociala ansvar genom Service med EQ. Vi tar ansvar för våra medarbetares utveckling, våra kunder, vår gemensamma miljö och mångfaldsfrågor. Som medarbetare i ett företag på fem kontinenter har du goda karriärmöjligheter!

Nu expanderar vi inom Norden! Följ med oss på den spännande resan att vidareutveckla vår position som ett av Nordens ledande företag inom Service Management. Till våra nordiska verksamheter söker vi just nu duktiga och drivna medarbetare till följande nyckelpositioner:

Chef Affärsstöd med förmåga att coacha och förändra!
Affärskalkylerare som hittar den bästa affärslösningen!
Konceptägare Service Management med strategisk blick!
Konceptägare Arbetsplatstjänster som utvecklar framtidens kontor!
Konceptägare Städ med europeiskt ansvar!
Kvalitets- och Miljöchef för målmedveten samordning och utveckling!
Distriktschef som driver och utvecklar!

Samtliga tjänster omfattar samverkan med vår internationella organisation och berör större internationella kunder samt konceptlösningar. Goda kunskaper i svenska och engelska krävs för samtliga roller. Färdigheter i finska och franska är meriterande. Placeringsort är vårt huvudkontor i Västberga, Stockholm. Mer information om samtliga tjänster hittar du på www.sodexo.se/jobb.

Vi ser fram emot din ansökan!

I dessa rekryteringar samarbetar vi med Assessio. Du finner mer information om tjänsterna och ansöker via www.assessio.se/rekrytering. Sista ansökningsdag är den 30 januari 2012.

Sodexo är världens tredje största serviceföretag med 50 miljoner människor som tar del av vår service – varje dag. Sodexo i Norden är ledande inom Service Management med 11 000 medarbetare och en omsättning på 6,5 miljarder kronor. Vi ingår i den internationella Sodexokoncernen som finns representerad i 80 länder med nästan 400 000 medarbetare. Koncernen med säte i Paris omsätter drygt 16 miljarder Euro och är noterad på börsen i Paris. Besök oss gärna på www.sodexo.com.

Elin Westin

Presskontakt Kommunikationsdirektör Kommunikation +46 70 277 7526