Nya naturliga SodaStream smaker, Naturals

Nya naturliga SodaStream smaker, Naturals

SodaStream adderar en ny medlem till sitt expanderande sortiment av smaker, genom att introducera en spännande ny serie: NATURAL.

NATURAL är en ny serie välsmakande "bättre för dig" smaker, tillverkad endast av naturliga ingredienser. Serien är 100% fri från artificiella smaker, artificiella färgämnen, artificiella sötningsmedel och innehåller inga konserveringsmedel, vilket gör den till en perfekt, bubblig fruktig läskande dryck för hela familjen.

Natural finns tillgänglig i fem utsökta friska smaker:

Lemon & Lime  Orange & Pineapple  Blackcurrant & Pear

Apple & Mango  Pink Grapefruit

När SodaStream planerade att utöka sitt smaksortiment, var Natural ett naturligt val, med en serie anpassad för att appellera till en växande global grupp av konsumenter som letar efter mer hälsosamma alternativ, som är mer naturliga och smakar bättre, samt är bättre för dem och deras barn.

SodaStream Natural  kommer i en snygg frestande designad 750ml flaska, alla försedda med en specialkork med inbyggt mått för att göra det enkelt för konsumenten att bereda sin dryck en SodaStream PET flaska eller direkt i glaset. Varje flaska ger upp till 6 liter färdig uppfriskande dryck.

SodaStream är originalet och grundades 1903 i England, kom till Sverige 1978 för första gången och omstartades 2004 i en ny och mer modern variant. SodaStream är global marknadsledare inom området dryckesmaskiner för hemmet, med distribution i 38 länder. www.sodastream.se. Agenturen för SodaStream i Norden, Baltikum och Island innehas av Empire AB. Empire är ett börsnoterat företag med huvudkontor i Stockholm. www.empire.se