Innovation och hållbarhet i fokus för Smurfit Westrock på Scanpack 2024

Innovation och hållbarhet i fokus för Smurfit Westrock på Scanpack 2024

Den 22-25 oktober deltar Smurfit Westrock på Scanpack 2024, Nordens största förpackningsmässa, som firar sitt 60-årsjubileum i år. Vi ser fram emot att välkomna besökare till vår monter E02:01, belägen vid ingång 8 på Svenska Mässan i Göteborg.

Upptäck framtidens hållbara förpackningslösningar

Smurfit Westrock strävar efter att inspirera till smartare och mer hållbara förpackningsval. I vår monter kommer besökarna att få en inblick i våra innovativa lösningar, som redan har fått utmärkelser världen över. Våra produkter visar hur innovation kan bidra till en cirkulär framtid och erbjuda både effektivitet och bättre val för vår planet.

”Scanpack är en fantastisk möjlighet för oss att visa upp våra senaste hållbara lösningar och träffa kunder och samarbetspartners. Vi ser verkligen fram emot att få dela våra erfarenheter och visa hur vi tillsammans med våra kunder kan forma framtidens förpackningar,” säger Per Frederiksen, CEO på Smurfit Westrock i Skandinavien. ”Vi bjuder in alla att besöka oss i vår monter för att ta del av våra prisbelönta innovationer och vara med på vår resa mot en mer hållbar framtid.”

Delta i samtalet om hållbarhet och innovation

Vi bjuder in alla att delta i diskussionen om framtidens förpackningar i Speakers Corner. Våra experter inom innovation och hållbarhet kommer att hålla korta presentationer om vår cirkulära verksamhet och våra möjligheter för innovativa förpackningslösningar. Dessutom delar vi framgångsrika berättelser från våra kunder som har gjort stora framsteg i sina hållbarhetsstrategier.

Live demo av Cobot och Asetek's Racing Simulator

Under mässdagarna visar vi också upp en packnings-cobot som demonstrerar hur den effektivt kan optimera packningsprocessen och öka produktiviteten. För den som söker lite adrenalin kommer vi också ha en racingsimulator från vår kund Asetek där besökarna kan testa sina förmågor. Och så visar vi upp den förpackningslösning Asetek valt för sina produkter.

Kostnadsfri entré till mässan

Via vår länk får du kostnadsfri entrébiljett till Scanpack 2024. Klicka här för att registrera dig och säkra din plats.

Välkomna till Smurfit Westrock på Scanpack 2024. Hoppas vi ses!

Datum:
22-25 oktober