Smartvatten i samarbete med GRESB - GRESB Inside ESG: ESG Strategy and Water Management Webinar

Registrera dig till vårt webinar i samarbete med GRESB - GRESB Inside ESG: ESG Strategy and Water Management den 21 mars kl 13:00 CET.

Under detta webinar hjälper vi dig att dyka in i världen av vattenhållning i förhållande till ESG-strategi. Tillsammans utforskar vi de senaste utvecklingen inom vattenhållning och vatteneffektivitet och delar bästa praxis.

Programmet fortsätter med en paneldiskussion ledd av GRESBs egen Kevin Kirby, Manager Member Relations, Real Estate, tillsammans med Karl Jepsson, Head of Business Development här på Smartvatten och Tim Twisk, Global Key Account Manager där de kommer att fokusera på vikten av vattenhållning för verkliga tillgångar.

Vi kommer att belysa olika perspektiv under denna konversation, inklusive investerare och managerperspektiv.

Läs mer och registrera dig för webbinariet via länken nedan:

Fler än 10 000 fastigheter mäter redan sin vattenförbrukning med Smartvatten.

Vår enhet kommer utrustad med en kamera som installeras på er fastighets vattenmätare. Enheten loggar samt spelar in er vattenförbrukning i realtid och är direktlänkad till vår molnbaserade programvara.