Cykelväskan har smarta, undangömda krokar som du enkelt hakar på pakethållaren.

Kombinerad cykelväska och ryggsäck!

Den här snygga och praktiska ryggsäcken kan du även fästa på pakethållaren! Ryggsäcken är utrustad med smarta, undangömda krokar som du enkelt hakar på pakethållaren. Krokarna klickas fast på plats och ryggsäcken sitter stabilt och säkert med det utfällbara centerlåset. Utmärkt för dig som cyklar till jobbet och behöver både praktisk förvaring på cykeln och en fin väska på jobbet!

Ryggsäcken rymmer 20 liter och har en smart öppning som kan rullas ihop när du har en mindre packning, eller hållas uppfälld när du behöver mer yta. I ryggsäcken finner du en stor vadderad ficka med plats för 15" laptop. Utöver stora facket finns fem mindre fickor för saker som du enkelt vill nå.

När du fäst ryggsäcken på pakethållaren knäpper du ihop axelbanden på framsidan av ryggsäcken, så att de ej fladdrar runt när du cyklar. Krokarna på ryggsäcken kan justeras så att de blir mellan 6-16 mm breda och klarar av belastning på upp till 8 kg.

Ryggsäcken är tillverkad av vattenavstötande, vaxad bomullscanvas och har en polyesterförstärkt vaddering. Cykelväskan City Backpack är tillverkad av det svenska företaget Weathergoods, med produktion i Tyskland.

Läs mer om Cykelväska ryggsäck på SmartaSaker: