Vi lottar ut heldagskurs i CE-märkning

Vi lottar ut heldagskurs i CE-märkning

I samband med SLR:s årsmöte 21 april lottar vi ut en heldagskurs i CE-märkning med företräde i den gedigna väntelista som finns.

Under förra året gick långt över 200 personer den inledande kursen i CE-märkning och dörrautomatiker. Kursen vi lottar ut sätter fokus på till- och frångänglighet, vad CE-märkning av dörrautomatiker innebär, men framförallt hur man arbetar med det i praktiken.

Heldagskursen kommer finnas tillgänglig via vår kurskatalog lite senare i vår och då gäller först till kvarn. Värdet för kursen som lottas ut är cirka 7 500 kronor och alla som deltar på årsmötet medverkar i utlottningen.

Du har fortfarande tid att anmäla dig till SLR:s årsmöte 21 april i Eskilstuna. I år har vi program tillsammans med Assa Abloy Opening Solutions dagen innan, samt att vi arrangerar ett leverantörsmingel med många intressanta säkerhetsleverantörer på plats. Minglet följs av en gemensam middag i historisk vacker miljö på Sundbyholms Slott.

Du kan ta del av programmet i sin helhet nedan.

Anmäl dig och dina kollegor här!
Anmälan är förlängd och sista dag att säkra sina platser är 31/3.

SLR – Sveriges Lås & Säkerhetsleverantörers Riksförbund