SLR välkomnar till leverantörsutställning

SLR välkomnar till leverantörsutställning

Välkommen till SLR:s breda leverantörsutställning 9 april i Göteborg på Quality Hotel 11 beläget vid Eriksbergs gamla båtvarv.

Utställningen äger rum 9 april mellan 12.00-15.30. Anmälan till leverantörsutställningen inkluderar även en god lunch tillsammans med alla leverantörer, samt fika. Ta med dig kollegorna den 9 april och ta del av branschrelevanta nyheter både vad avser produkter och tjänster inom säkerhetsbranschen.

Fler anmälda leverantörer:

iLOQ Sverige AB, Seriline AB, Nivex Topsafe AB, Safetron AB, RZ OLDA Innovation AB, Prodib AB, Anchor Lås Aktiebolag, ID Säkerhet i Örebro AB, Noway Security AB, Swedlock AB, Copiax AB, Profsafe AB, RCO Security AB, DinBox AB, EasyAccess AB, Zesec of Sweden AB och Amido AB,

****************************************************************

Observera att sista anmälningsdag är den 7/3-2022!

KLICKA HÄR FÖR ATT ANMÄLA DIG & DINA KOLLEGOR TILL LEVERANTÖRSUTSTÄLLNINGEN

Observera att sista anmälningsdag är den 7/3-2022!

****************************************************************

Utställningen äger rum i samband med SLR:s årsträff och årsmöte som pågår mellan 8-10 april. Är ni medlemmar i SLR och vill vara med hela helgen? Klicka här för att komma till inbjudan och anmälan till SLR:s årsträff.

SLR – Sveriges Lås & Säkerhetsleverantörers Riksförbund