Årets julklapp till SkyMap-användare: marknadens smidigaste konvertering av drönarbilder till digital tvilling!

Marknadens smidigaste konvertering av drönarbilder till digital tvilling

Årets julklapp till alla våra SkyMap-användare är utan tvekan den uppdatering som gjordes sent igår kväll. Med den nya versionen av SkyMap Portal följer flera förbättringar så som enklare navigering i SkyView, bättre objekts- och filhantering och en ny och mycket snabbare volymberäkning som både kan beräkna mot den digitala tvillingen och mot teoretiska modeller.

Den allra viktigaste förbättringen som lanserades igår gäller dock molnprocesseringsverktyget som genererar den responsiva och georefererade digitala tvillingen av drönarbilderna. Tack vare våra grymma utvecklare har vi boostat processen och lyckats minska tiden det tar att omvandla drönarbilderna till en digital tvilling (ortofoto, punktmoln och 3D-modell) med mer än 40%. Med den förbättringen vågar vi nu lova att vi har marknadens smidigaste konvertering av drönarbilder till digital tvilling!

Med det passar vi på att tacka för det här märkliga året och önska er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!

/SkyMap-gänget

PS Självklart är vår support tillgänglig som vanligt 08.00-17.00 alla helgfria dagar under jul och nyår, men det kan vara något längre svarstid än normalt.