PEAB skriver avtal med Skoogs Bränsle & Skelleftebränslen

PEAB skriver avtal med Skoogs Bränsle & Skelleftebränslen

Skoogs Bränsle AB & Skelleftebränslen AB tecknar avtal om leveranser av drivmedel samt eldningsolja både via bulkleveranser samt stationstankning med Peab AB.

- Vi är mycket stolta över att valet föll på oss. Peab och dess bolag ställer höga krav på sina leverantörer och vi har under lång tid fått en chans att visa att vi är en bra samarbetspartner i norra Sverige vilket vi ser fram emot att fortsätta visa, säger Thomas Andersson, VD på Skoogs Bränsle AB.

- Det känns bra att avtalet med Skoogs Bränsle AB & Skelleftebränslen AB nu är på plats och vi ser fram emot att utveckla affärerna tillsammans med dem som leverantör i norra Sverige, säger Klaus Stenzel, VD Peab Bildrift Sverige AB.

Avtalet sträcker sig över 3 år, med start 2022.