Nyhet från Jane Iredale - PureMoist™ Lipstick

Mjukgörande och vårdande läppstift i 24 livfulla och färgrika nyanser. Intensiva färgpigment blandas med välgörande oljor och underbara fruktextrakt i NYA PureMoist™ Lipstick från jane iredale - hudvårdande mineralmakeup. Ger silkeslena läppar som känns, ser ut och smakar fräscht och fruktigt. De härliga nyanserna färglägger medan lugnande egenskaper från moringafröolja vårdar läpparna. Vax från apelsin tillsammans med avokado- och solrosolja ger en mjuk och uppfriskande känsla åt läpparna. Vitamin A och C och kaffeextrakt skyddar med hjälp av antioxidanter. Extrakt från granatäpple och björnbär piggar upp sinnena med en fruktig smak. De 24 olika livfulla nyanserna ger en djup färg och den krämiga och vårdande formulan sätter sig snabbt på läpparna och har en långvarig effekt. Den avlånga hylsan medger även en enkel och precis applicering. PureMoist™ Lipstick finns på utvalda hudvårdssalonger, på PUB, Åhléns City Stockholm och Göteborg samt på NK.

Kontakta mig gärna för ytterligare information och pressbilder.
Med vänlig hälsning, Ayda Valadi, vik. pressansvarig
jane iredale - the Skin Care Makeup
08-545 787 40, ayda.valadi@skinconcept.se

Skin Concept AB är generalagentur i Sverige för varumärkena Dermalogica och Jane Iredale - the Skin Care Makeup.