SkandiaMäklarna utökar sina områden på Spanska kusten

SkandiaMäklarna utökar sina områden på Spanska kusten

SkandiaMäklarna är stolta över att kunna meddela sin fortsatta internationella expansion med öppnandet av ett nytt kontor i Altea, Costa Blanca. Detta initiativ är ett viktigt steg i vår långsiktiga strategi att växa globalt och stärka vår närvaro i Spanien.

Mats Björninen blir vår nya franchisetagare på det nya kontoret. Mats har både en bred kunskap och erfarenhet inom branschen och sälj. Med bakgrund som fastighetsmäklare i Sverige, säljare av nyproduktion och numera licensierad mäklare i Spanien har Mats en gedigen erfarenhet av bostadsförsäljning. Han berättar att han ser fram emot sin fortsätta resa med SkandiaMäklarna.

”Att öppna ett kontor i Altea är ett planerat beslut som kommer stärka vår positionering i Spanien – det nya kontoret agerar som en naturlig förlängning av våra existerande kontor. Mats är en värdefull tillgång och vi har full tillit om att han kommer att driva verksamheten framgångsrikt,” säger Erik Eriksson, Country Manager Spanien & Portugal.

Vårt kontor i Altea är strategiskt placerat för både lokala och internationella kunder, och vi ser detta som en möjlighet att ytterligare stärka vårt varumärke på den europeiska marknaden.

”Vi ser fram emot det positiva inslag detta nya kontor kommer att kunna bidra till som komplement till våra nuvarande utlandskontor. Vårt mål är att fortsätta öppna kontor på rätt platser med rätt personer," berättar Andreas Moritz, VD.