Venti Nove har nu öppnat sin webbutik på Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se

Modebutiken Venti Nove på Linnégatan i Göteborg startades av Bibbi Sköld för drygt 30 år sedan. Bibbi har alltid givit det lilla extra fär kvinnor som vill hitta något fint för såväl fest som till vardagsbruk.

Venti Noves specialité är klänningar men butiken har också mycket annat för damer som byxor, blusar, smycken och jackor.

I butiken finns bl a varumärken som Twinset, Traffic people, Branting, Replay, Nolita, Campomaggi, Religion, Hunky Dory, Altea, RaRe, Valerie, Rabens Saloner och Bullboxer.

Nu kan man shoppa både i Venti Noves butik på Linnégatan och i Venti Noves webbutik på Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se

Kontaktuppgifter: Ägare till Venti Nove Bibbi Sköld, Telefonnummer till butiken 031-240913, Adress till Venti Nove: Linnégatan 29, 413 04 Göteborg, Mail: info@ventinove.se. VD för Shoppinggalleria Sweden AB Louise Olegård, Adress till Shoppinggalleria: Flöjelbergsgatan 20C, 431 37 Mölndal, Telefon: 031-350 44 01.

• damkläder
  • mode
  • dammode
  • göteborg
  • linnégatan
  • fashion
  • shoppinggalleria
  • shoppinggallerian
  • webbutik
  • webshop
  • webbshop
  • dam
  • venti nove
  • bibbi sköld

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp och avbetalning med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt. Inga frakttillägg inom Sverige.