Pressmeddelande -

Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se startar idag ett samarbete med Varbergsbutiken Lille du

Butiken Lille du i Varberg är inspirerad av det gemytliga Danmark och öppnar idag en egen webshop på www.shoppinggalleria.se

När jag tänker på Danmark är det väldigt positiva vibbar för mig, det är avslappnat, trevligt, gemytligt, glatt och lekfullt” säger Marie Svensson som sedan fem år driver butiken Lille du i Varberg. ”Så önskar jag att du känner dig när du trillar in i min butik också” säger Marie.

Hos Lille du hittar man danskdesignade kläder till baby, barn och vuxen.

”För mig är det viktigt att kläderna gjorda för barn, är bra att leka i, sköna att ha på sig, har roliga detaljer och det skall vara kläder som tål att tvättas om och om igen” fortsätter Marie.

Till barnen hittar du märken som Aya Naya, Tappa Nakki, Frankie Liberty, Phister & Philina, Mio my Mio och CTH.. Till de vuxna finns underbara kläder från Cream och Tina Wodstrup.

Lille du har funnits i fem år och fler och fler kunder hittar till ”Lille du” och delar mitt intresse för kläder. Varmt välkommen du också och var med på resan med den fysiska butiken i Varberg som växer och nätbutiken som är en ny värld för mig. Kim Larsens ord passar väldigt bra just nu  "vart ska vi hän lille du" Ja, vi får se…” avslutar Marie.

Louise Olegård som är VD för Shoppinggalleria säger att ”det skall bli jättekul att nu få arbeta med en härlig barnbutik som Lille du”.

Kontaktuppgifter:
-----------------------
Ägare av Lille du Marie Svensson, Spadegatan 1, 431 37 Varberg, Telefon: 0733-461631, Mail: marie@lilledu.se, VD Shoppinggalleria Sweden AB Louise Olegård, Flöjelbergsgatan 20C, 431 37 Mölndal, Telefon: 031-3504401, Mail: lo@shoppinggalleria.se

• Mode

• aya naya
  • barnkläder
  • webbshop

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp och avbetalning med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt. Inga frakttillägg inom Sverige.