Proud Mary har nu öppnat webbutik på Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se

Proud Mary ligger på mysiga Storgatan i Trollhättan och är en fräsch butik som säljer en mix av trendiga kläder, skor och accessoarer. Här hittar du varumärken som Branting, Chill Norway, Line of Oslo, Please, Customade, Plus Fine, Designwerk of Sweden, Soul Mate m.fl. Butiken slog upp portarna i april 2011.

"Jag är mycket nöjd med samarbetet med Shoppinggalleria.se och ser fram emot att få visa upp våra kläder för hela Sverige" säger ägaren till Proud Mary, Cathrine Zandhoff. VD för Shoppinggalleria.se Louise Olegård säger såhär om samarbetet: " Jag är mycket glad över att få visa upp den fina butiken Proud Mary".

Kontaktuppgifter: Ägare till Proud Mary Cathrine Zandhoff, Telefonnummer till butiken 0520-80500, Adress till Proud Mary: Storgatan 41, 461 30 Trollhättan, Mail: cathrine.zandhoff@tele2.se. VD för Shoppinggalleria Sweden AB Louise Olegård, Adress till Shoppinggalleria: Flöjelbergsgatan 20C, 431 37 Mölndal, Telefon: 031-350 44 01.

• Kläder

• trollhättan
  • dam
  • fashion
  • kläder
  • mode
  • webshop
  • louise olegård
  • shoppinggalleia.se

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp och avbetalning med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt. Inga frakttillägg inom Sverige.