Pressmeddelande -

Modepressen i Göteborg inbjuds till modevisning på Jungman Jansson, Önnereds Brygga. I morgon torsdag den 7 april kl 19-22

Vårens dammode visas upp av Nodge by Nagy och vårens barnkläder visas upp av Gröna Hem. Hårknuten står för modellernas frisyrer och Refräsch är makeup artist. Kvällen kommer också bjuda på dansuppvisning.

Ring gärna  Åsa eller Marita Nagy på telefon 031-470635 för mer information

Nodge by Nagy är en ny multibrandbutik för kvinnor som ligger i Önneredsbodarna, västra Göteborg.

Marita & Åsa Nagy har nyss kompletterat sin modebutik med en webshop på nystartade www.shoppinggalleria.se

Nodge by Nagy har b la varumärken som Valerie, by Malene Birger, Line of Oslo, Campomaggi, Munderingskompagniet, Grizas, m fl.

Nodge by Nagy slog upp portarna i Önneredsbodarna, västra Göteborg den 20 september 2010.

Nodge by Nagy vill att alla skall kunna hitta någonting fint att shoppa. -Vi vill ha en bredd på varumärken och erbjuda bra kvalitéer". "Vi känner att service och personlig kontakt är viktigt för oss" berättar Marita Nagy som är mamma till Åsa Nagy.

Vi samarbetar även denna kvällen med OPERATION SMILE www.operationsmile.se

50 kr av biljettpriset från modevisningens gäster skänker vi oavkortat till OPERATION SMILE

För mer information om nya butiken Nodge by Nagy kan du ringa: 031-470635 eller maila: asanagy@live.se eller besöka på: Klåveskärsgatan 2A, 421 59 Västra Frölunda.

• Mode

• dam
  • göteborg
  • närbutik

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard eller fakturaköp med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt. Den första butiken på Shoppinggalleria blir Göteborgsbutiken Nodge by Nagy.