Pressmeddelande -

Inredningsbutiken Solgläntan har öppnat webbutik på Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se

Solgläntan är en personlig inrednings- och lifestylebutik som erbjuder klassisk stil men med en modern touch. Susanne Knape har 20 år i branschen och har sedan 2006 drivit Solgläntan på Skårsgatan i Göteborg.

Nu har Solgläntan öppnat sitt sortiment i en webbshop på Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se. Här hittar man allt från den lilla presenten till klassiska kläder och inredningsprodukter.

Solgläntan erbjuder kuddar & plädar från Af Svedala, kökshanddukar från Axlings Linne, barnkläder från Cotton & Button, kuddar & mattor från Himla, handdukar från Huntington, kläder & handdukar från Lexington, tennljusstakar från Munka, lampor från BTC Original, porslin från Spode, kuddar från Walles & Walles, ljusstakar från Tove Adman, sängkläder, kökshanddukar och plädar från Shyness, kuddar från Manuel Canvas, tvål & rengöringsartiklar från L:A Bruket, kuddar från Chhatwal & Jonsson, plädar och handdukar från Missoni och skönhetsprodukter från Ortigia med mera.

”Det skall bli jättespännande att komma upp med Solgläntans webbshop på Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se”. ”Nu får mina kunder i närområdet ett nytt skyltfönster att ”fönstershoppa” i och vi kan också erbjuda övriga Sverige att enkelt se delar av vårt utvalda sortiment, säger Susanne Knape.

Lousie Olegård som driver Shoppinggallerian Shoppinggalleria.se säger att ”Solgläntan blir ett fint komplement till övriga butiker som har sin webbshop på Shoppinggalleria.se”.

Kontaktuppgifter: Ägare av Solgläntan: Susanne Knape, telefon: 031-129092, Butiksadress: Skårsgatan 48, 412 69, Göteborg, Mail: susanne@solglantan.se. VD för Shoppinggalleria Sweden AB Louise Olegård, telefon 031-3504401, 0765-254401, Flöjelbergsgatan 20C, 431 37 Mölndal, Mail: info@shoppinggalleria.se

• solgläntan
  • knape
  • skår
  • göteborg
  • inredning
  • örgryte
  • kläder
  • livsstil
  • webbutik
  • webbshop
  • shoppinggallerian
  • fashion
  • susanne knape
  • lifestyle
  • louise olegård
  • shoppinggalleria

www.shoppinggalleria.se är en shoppinggalleria på nätet där flera fysiska butiker har sin webshop tillsammans med andra kvalitétsbutikers webshoppar. Kunden kan i samma köptransaktion handla i flera butiker samtidigt och välja kortköp med Visa/Mastercard, Paypal eller fakturaköp och avbetalning med Klarna. En kassa för olika butiksköp samtidigt gör det enklare för kunden att shoppa bekvämt. Inga frakttillägg tillkommer inom Sverige.