Select Wellness på Allt för hälsan

I veckan finns Select Wellness på plats på Allt för hälsan på Stockholmsmässan. I vår monter, B09:44, kan besökarna få tips och inspiration på hur man kan få in mer motion i vardagen. Oavsett om din arbetsplats behöver en nytändning, om du vill aktivera kompisgänget eller om det är du själv som vill komma igång så har vi något som passar.

Arbetar du med personalfrågor och vill veta hur du lyckas med ditt friskvårdsarbete på arbetsplatsen kan du få konkreta tips på seminariet ”Vägen till ett lyckat friskvårdsarbete” med Magnus Häggström, vd Select Wellness, torsdagen kl 11 i hall A4.

I vår monter, alldeles intill träningsscenen, kan ni även prata träning och motivation med våra samarbetspartners Malin Ewerlöf, Susanne Ljungskog och Paolo Roberto (se nedan för tider). Här kan ni även ta del av ett unikt mässerbjudande med Paolos träningsbibel och 5 veckors deltagande i träningstjänsten 15 med Paolo, samt få möjlighet att vinna en timmes personlig löpträning med Malin Ewerlöf.

På gång i montern:
Malin Ewerlöf Fred 11-12.30
Susanne Ljungskog Lör  11-12.30

Paolo Roberto
Tor 14.30-15.00
Fred 13.50-14.20
Lör-sön 13.30-14.00

• friskvård för företag
  • stegtävling
  • susanne ljungskog
  • cykeltrampet
  • malin ewerlöf