Security Solution AB bjuder in till lunchseminarie

Vi bjuder in till lunchseminarie för att förevisa vårt programstöd AUDITsolution!

För att möta en ökad efterfrågan för våra tjänster och produkter bjuder vi in dig och ditt företag till en serie lunchseminarier. Nästa i ordningen går av stapeln på torsdag den 31e mars och då kommer vi att presentera vårt programstöd AUDITsolution. Presentationen är mellan klockan 11 och 12.30, därefter är lunchen framdukad!

AUDITsolution är ett program som på ett enkelt och effektivt sätt stödjer dig genom hela nulägesanalysprocessen. Du använder programmet för att jämföra befintligt nuläge mot ställda krav från exempelvis standarder, regelverk eller interna riktlinjer.

Följer din verksamhet gällande lagkrav i dagsläget? Kontrollfrågeunderlagen som finns att tillgå i AUDITsolution har utformats inom ramarna på erkända regelverk av erfarna säkerhetsrådgivare. Några exempel är ISO-standarder, MSB rekommendationer med mera.

I dagsläget har vi utformat kontrollfrågeunderlag för revision av projektledning, Personuppgiftslagen, Systematiskt Brandskydds Arbete, informationssäkerhet, systemsäkerhet och många fler. Just nu pågår ett utvecklingsarbete med bland annat ett kontrollfrågeunderlag för kontroll av reglverket PCI DSS som är ett omfattande regelverk som ska säkerställa att kreditkortsinformation hanteras säkert i alla led i hela verksamheten.

AUDITsolution ger din verksamhet en gemensam nulägesanalysprocess där det finns möjlighet att importera, exportera och sammanställa statistik från många analyser som gör det lättare att jämföra resultat från olika nulägesanalyser. Alla resultat sammanställs i snygga och lättlästa rapporter.

Är du intresserad så anmäl dig så snabbt du kan på 031-98 90 00

Vi ses hos oss på Security Solution AB!

• seminarie
  • auditsolution
  • visning
  • nulägesanalyser
  • systemstöd
  • undersökningssystem
  • föreläsning

Security Solution AB har både lång och bred erfarenhet inom säkerhetsbranschen. Vi fokuserar på förebyggande administrativ säkerhet genom att erbjuda både systemstöd och konsulttjänster.