Böda Sand Beach Resort och Daftö Resort, två av årets vinnare av Camping.se Camper's Choice, fotograf Peter Holgersson

Gästernas favoritcampingplatser i Camping.se Camper’s Choice 2022

Nu presenterar Camping.se årets vinnare av Camper’s Choice. Tävlingen där gästerna röstar fram sina favoritcampingplatser. 2022 får tolv svenska campingplatser utmärkelsen.

Campingplatserna som tilldelats utmärkelsen Camper's Choice 2022

Askeviks Camping & Stugor, Västergötland
Böda Sand Beach Resort, Öland
Daftö Resort, Bohuslän
Destination Apelviken, Halland
Dragsö Camping & Stugby, Blekinge
Gullbrannagården, Halland
Hultsfred Strandcamping, Småland
Kronocamping i Lidköping, Västergötland
Mötesplats Borstahusen, Skåne
Snibbens Camping och Stugby, Höga Kusten
Särna Camping, Dalarna
Västra Kajen, Norrbotten

Vad är Campers Choice?
Camper’s Choice är gästernas nya utmärkelse till Sveriges campingplatser på Camping.se. Gästerna utser vinnarna genom att rösta på sina favoriter på Camping.se. De deltagande campingplatserna delas in i tre storlekskategorier, så att både större och mindre anläggningar har samma chanser att vinna. Under de drygt fyra veckor som röstningen varit öppen har mer än 6 000 gäster röstat på sina favoritanläggningar i Sverige.

Vinnarna presenterades på SCR Svensk Campings årskonferens i Kolmården igår den 24:e mars.

Mer information och kontakt
Kontaktuppgifter till campingplatserna

Om Camping.se
Camping.se är Sveriges största marknadsplats för campingboende. Här har svenska och internationella gäster kunnat boka sin Sverigesemester sedan 2006.