Scientologi välkomnar 2016 efter år av oöverträffad tillväxt och framsteg.

Scientologi välkomnar 2016 efter år av oöverträffad tillväxt och framsteg.

Nyårsafton var det är dags att fira framgångarna under det gånga året och beslutsamt blicka framåt mot det nya året.

Församlingsmedlemmar och deras gäster fyllde Shrine Auditorium i Los Angeles för att hylla 2015 med de oöverträffade tillväxten och den dynamik som har lagt grunden för 2016-och det okända.

David Miscavige inledde därifrån på en levande synopsis av en episk 2015, som krönts av det historiska tillkännagivandet av en ny guldålder för de högre tillstånden av andlig medvetenhet i Scientologin, OT (Opererande thetan) nivåer.
För att nå detta har Scientologins grundare L. Ron Hubbards ursprungliga fortsättningskurser och filmade  föreläsningar blivit helt återställda med avancerat material som sträcker sig till de övre delarna av Scientologi Bron till total frihet. De finns nu tillgängliga på 17 språk.

Det finns ytterligare information som kommer i nya press releaser de närmaste dagarna och veckorna.

eller kontakta:

Stig Andersson