ALLA VÄLKOMNAS TILL ÖPPET HUS OM VÄGEN TILL LYCKA

Lördagen den 21 augusti ordnar Scientologi-kyrkan i Arlöv ett ÖPPET HUS dit alla är välkomna att få veta mera om VÄGEN TILL LYCKA. Kyrkan erbjuder sina lokaler för att möjliggöra detta evenemang för Vägen till Lycka - stiftelsen.

Beroende på vädret blir evenemanget antingen ute eller inne. Malmö Husband står för levande musik, Nisse underhåller barnen, och det kommer att bjudas på förfriskningar och grillning och videon om boken VÄGEN TILL LYCKA kommer att visas.

Programmet börjar kl.13.00. Skulle det regna sker allting inomhus.

VÄGEN TILL LYCKA är den första samling av icke religiösa moralregler som baserats helt och hållet på sunt förnuft.  Den kan användas av vem som helst oavsett färg, tro, kultur och bakgrund. Sedan boken publicerades 1982 har mera än 8 miljoner exemplar distribuerats.

För mera information kontakta Ad Vulto, tel. 0738 76 86 35 eller advulto@gmail.com

För mera information om VÄGEN TILL LYCKA: