WordBet i nytt samarbete med Tina Thörner

Wordbet är en ny populär uppstickare bland ordpussel för smartphones. WordBet har alltid varit grundad i idén att lära ut i en social och rolig miljö. Eftersom majoriteten i Sverige kan stava är WordBet ett spel som från första stund är inspirerande och kul för de flesta!
- När du spelar WordBet lär du dig nya ord och ökar din ordförståelse, läsförmåga samtidigt som du ökar din allmänbildning, säger Magnus B Svensson.

Via samarbete med coachen och föreläsaren Tina Thörner kommer du nu kunna spela i två nya kategorier i WordBet.
- Det är en kategori med enklare ord som är riktad till barn i börja-läsa-åldern. Den andra är en kategori med positiva ord som är till för alla som vill krydda vardagen med stärkande ord, berättar Magnus B Svensson. I WordBet har du som spelare dessutom möjlighet att vinna fina priser.
- I Tina Thörners kategorier kommer du att kunna vinna hennes uppskattade böcker samt biobiljetter. Tillsammans siktar WordBet och Tina Thörner på att nå ut och sprida det roliga, inspirerande och nyttiga med nya lärdomar.

Kort om WordBet
Utmana dina vänner i ett snabbt och roligt ordspel som är superenkelt att lära sig men svårt att bemästra. Välj mellan massor av olika kategorier och lös så många ord som möjligt från de mixade bokstäverna genom att dra dem till rätt plats. Håll din hjärna i toppform och vinn priser i våra sponsrade utmaningar!

Kort om Weesteer AB
Weesteer är en digital produktionsbyrå inriktad på att skapa nya trender inom mobila applikationer. Vårt team av kreativa designers och skickliga utvecklare strävar efter att alltid vara i framkant.

Mer information
Vill du ha ytterligare information om hur man annonserar eller får en egen utmaning i WordBet är du välkommen att kontakta:
Magnus B Svensson - Founder & Partner: magnus.svensson@weesteer.com
Henrik Wiberger - Co Founder & Partner: henrik.wiberger@weesteer.com

• smartphones
  • appar
  • ordpussel
  • ordpusselspel
  • ordspel
  • wordbet
  • weesteer ab
  • tina thörner

Gothia Science Park är en teknik- och forskningspark med IT-profil. Den består av verksamheter, processer, miljöer och individer. I vår innovationsmiljö växer företag snabbare och mer uthålligt vilket bidrar till såväl regional attraktivitet som regional tillväxt. GSP:s fokusområden är kopplade till Högskolan i Skövde med spets inom Simulering, Beslutsstöd samt Spel för underhållning och lärande.