Ida Franzén Leibnitz ny affärsutvecklare på Science Park

Vi har glädjen att välkomna Ida Franzén Leibnitz som ny affärsutvecklare på Science Park. Ida kommer att arbeta inom projektet Innovation Runway.

Ida är intresserad av hållbart entreprenörskap och tror att det är nyckeln till framgång och avgörande för vår framtid. Hon ser hållbart entreprenörsskap som en av våra största, svåraste och mest spännande utmaningar. Hon brinner även för innovation och nyskapande och menar att innovation kommer att hjälpa företag att ligga steget före sina konkurrenter när marknader, teknik och trender skiftar.

I övrigt tycker Ida mycket om att resa för att få inspiration från andra människor och kulturer. Hon har bland annat bott i New York, Boston, San Francisco, Spanien och Frankrike.

Just nu studerar Ida sista terminen på JIBS där hon läser International Management. Vi hälsar Ida varmt välkommen till Science Park!