K&N öppet sportluftfilter

Sportluftfilter - K&N värlsledande

K&N filters är världskända för sina sportluftfilter till både bil och mc. Världens största tillverkare av sportluftfilter. Ett tvättbart filter med bra kvalitet till din bil som bara förtjänar det bästa. Varför ska du köra med ett sportluftfilter? Ja ett sportluftfilter med mindre motstånd öppnar upp för mer insugsluft och ger även snabbare gasrespons. Ju mer luft desto bättre. K&N Filter är givetvis rengöringsbart och kan återanvändas vilket ger det en lång livlängd. Det finns olika typer av sportluftfiter såsom konade, platta insatasfilter, runda osv.

Vi på SC Styling säljer även Franska Green Cotton filter.

Franska Green Cotton bildades redan 1995 och deras signum är kvalité som man också kan läsa på deras egna sida. De har sponsrat kända motorsportevents som tex franska 24H Le Mans och även kända rallyförare som franska Loeb. Green Cotton har ett gediget sortiment, bara de modellanpassade sportluftfilter insats som monteras i original luftfilterboxarna är över 1000 unika produkter. Vi på SC Styling eftersträvar att ha hela Green Cotton sortimentet uppdaterat i shoppen men om du inte hittar filter för din bilmodell är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst.