Japan Racing Fälgar- Nyheter 2020

Japan Racing Fälgar- Nyheter 2020

Kanske det mest populära fälgmärket i Sverige just nu. Vi är stolt återförsäljare av JR-Wheels tidigare kallade för Japan Racing. De kan verkligen anses som experter på att ta fram snygga och unika designer. Fälgarna går att beställa med specialborrning och svarvat ET för dig med speciella önskemål. Vid frågor ta gärna kontakt med vår kundtjänst.

Ta din bil till nästa nivå med marknaden snyggaste fälgar från JR Wheels - Japan Racing.

De populäraste fälgarna från Japan Racing JR Wheels är JR11, JR20, JR21, JR28, JR30 och JR34. En stor fördel med fälgar från Japan Racing är att de alltid tar fram sina fälgar i upp till sex olika utföranden såsom Silver, brons, svarta, platinumred, hyperblack. De flesta fälgmodellerna går också att få i sk Staggered fitment, en bredare fälg bak än fram. Har du frågor eller funderingar om det kan du alltid ta kontakt med vår kundtjänst.