Den romantiska komedin SÄG ALDRIG ALDRIG med Micheal Douglas og Diane Keaton i huvudrollerne släpps i alla format på måndag 16 Febuari

En romantisk komedi av Rob Reiner, som gav oss klassikern "När Harry mötte Sally"

Det finns en miljon skäl till att inte tycka om mäklaren Oren Little (Michael Douglas), och det är precis så han vill ha det. Oren vill inget hellre än att sälja ett sista hus riktigt dyrt och därefter gå i pension i lugn och ro. Utan förvarning dyker hans son som han inte träffat på tio år upp och lämnar av ett för honom okänt 9-årigt barnbarn (Sterling Jerins).

Orens lugna och målmedvetna liv vänds upp och ned då han vare sig vill eller kan ta hand om ett barn. Han dumpar istället över henne på sin godhjärtade granne Leah (Diane Keaton) och försöker därmed återuppta sitt gamla liv som om ingenting hänt.

Men så småningom tvingas Oren att öppna sitt hjärta - för sin familj, för Leah, och för livet självt.

Regissör: Rob Reiner
I rollerna:  Michael Douglas, Diane Keaton
Genre: Komedi
Speltid: 89 min

Barntillåten

SÄG ALDRIG ALDRIG släpps på DVD, VoD och Blu-ray den 16 febuari!

Trailer och högupplöst material finns här (inloggning film/presse).

För önskemål om recensionsexemplar och utlottningar, kontakta Katrine Konyher, KatrineK@scanbox.com, +45 41 29 93 19.

Scanbox Entertainment är ett framstående nordiskt underhållningsbolag med kontor i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Sedan företaget grundades 1980 har det gått från att vara en dansk videodistributör till att bli Nordens tredje största film- och underhållningsbolag.