SATS Haga Norra öppnar 24 augusti med en träningsyta på 1 357 kvadratmeter, fördelat på tre våningsplan.

SATS Haga Norra öppnar den 24 augusti

SATS förbereder sig nu för den efterlängtade öppningen av SATS Haga Norra den 24 augusti. Samma dag anordnas ett öppningsevent, både för de som är medlemmar sedan innan och de som är nyfikna på att besöka det nya gymmet.

SATS Haga Norra kommer att vara en modern och ljus anläggning med en träningsyta på 1 357 kvadratmeter, fördelat på tre våningsplan. Gymmet kommer att erbjuda ett brett utbud av träningsmöjligheter, inklusive områden för fria vikter, personlig träning, gruppträning och den populära träningsformen Indoor Running. Det nya gymmet i Haga Norra kommer att ha ett optimalt läge med närhet till både kollektivtrafik och parkeringsmöjligheter i byggnaden, vilket gör det enkelt och bekvämt för medlemmar att ta sig dit.

– Vi ser väldigt mycket fram emot att äntligen få bjuda in alla till öppningen av SATS Haga Norra! Här vill vi att träningen ska vara något kul och enkelt, därför har vi bland annat handduksservice – en liten sak som gör att träningen blir smidigare. Vi hoppas att både befintliga och blivande medlemmar kommer att vara med och fira öppningsdagen tillsammans med oss, säger Malin Möller, Platschef på SATS Haga Norra.

För att nå en bredare målgrupp i Solna och dess omgivningar, etablerar sig SATS strategiskt i den snabbt växande Hagastaden. SATS har redan en stark närvaro i regionen med ett gym i Mall of Scandinavia, där medlemmar även kan njuta av padel. Det finns en stor efterfrågan på träningsmöjligheter i dessa tätbefolkade områden, och SATS ser en fantastisk möjlighet att växa och erbjuda ännu fler människor chansen att förbättra sin hälsa. Med en mångsidig och modern träningsmiljö strävar SATS efter att möta de varierande behoven hos sina medlemmar, från nybörjare till erfarna träningsentusiaster.