Webcast 17 september kl 14:00 - Research and Development Meeting

This meeting, intended for Analysts and Investors, will start at 2 p.m. (CET) and will include presentations on the Research Portfolio of our main therapeutic areas. There will be two Q&A sessions. This meeting, intended for Analysts and Investors, will start at 2 p.m. (CET) and will include presentations on the Research Portfolio of our main therapeutic areas. There will be two Q&A sessions. The presentations will be posted on line at 1.30 p.m. (Paris time) on www.sanofi-aventis.com The video webcast will be open as from 1.45 p.m. (Paris time) The meeting will begin at 2.00 p.m. (Paris time) Webcasten är tillgänglig från och med kl. 13:45 på www.sanofi-aventis.com Om sanofi-aventis Sanofi-aventis är ett av världens ledande läkemedelsföretag. Företaget har en forsknings- och utvecklingsorganisation i världsklass och en ledande position på sju viktiga behandlingsområden: kardiovaskulära sjukdomar, trombos, onkologi, ämnesomsättningssjukdomar, centrala nervsystemet, internmedicin och vacciner. Sanofi-aventis är listat i Paris (EURONEXT : SAN) och i New York (NYSE : SNY). www.sanofi-aventis.se