Molly Sandéns och Sveriges officiella EM-låt "Vi:et i vinsten" finns ute nu!

Molly Sandéns och Sveriges officiella EM-låt "Vi:et i vinsten" finns ute nu!

Nu är äntligen Molly Sandéns officiella EM-låt ute!  Tillsammans med Maria Smith och Victor Thell har Molly skrivit ”Vi:et i vinsten”, en hit som kommer få läktarna att lyfta i sommar.

Lyssna här

Idag släpps även videon som är inspelad tillsammans med landslaget. Videon är regisserad av Andreas Öhman.

Just nu befinner sig Molly på en omfattande sommarturné och kväll intar hon stora scenen på Gröna Lund där hon självfallet premiärspelar låten live. Om man missar det tillfället så ges ett nytt den 28 juni då det är VM-kval mot Brasilien i Friends Arena där hon kör låten live ännu en gång. Matchen väntas dra rekordpublik och är damlandslagets sista på hemmaplan innan EM i England.

Låtskrivare: Molly Sandén/Maria Smith/Victor Thell
Förlag: Manus/Sony Music Publishing Scandinavia AB
Label:
Milkshake/Sony Music

Mer om Molly Sandén:
Med över 700 miljoner streams på Spotify, turnéer som sålt slut på rekordtid, mängder med platinasinglar och album samt prestigefyllda priser är Molly Sandén en av Sveriges tveklöst största artister och låtskrivare. Senaste albumet ”DOM SKA VETA” samt "DOM SKA VETA ARENA TOUR” har hyllats av både fans och recensenter. Molly har även gjort den officiella EM-låten ”Vi:et i vinsten” som ska bära fram det svenska laget till nya framgångar i sommar.