Fibes, Oh Fibes! nya singel "Pathetic" ute nu!

Fibes, Oh Fibes! nya singel "Pathetic" ute nu!

Nya singeln med Fibes, Oh Fibes! är ute nu.

- "Pathetic" är en 10 år gammal demo som fick nytt liv när vi sågs över en flaska vin och några trummaskiner. Låten är vårt anthem till alla ensamdansare, som vi kände att vi var tvungna att få ur oss. En hyllning till alla som gör världen mjukare och vackrare, ett litet dansmove åt gången, hälsar Fibes, Oh Fibes!

Lyssna -> Spotify

I slutet av april kan man se bandet spela ihop igen för första gången på 10 år.

Speldatum
22/4 Göteborg - Pustervik (fåtal biljetter kvar)
29/4 Stockholm - Fasching (slutsålt)
30/4 Stockholm - Fasching (extrakonsert)

Kort om Fibes, Oh Fibes!
Fibes, Oh Fibes! är ett pianodrivet soft-rockband från Göteborg. Bandet bildades 2001 och fick sitt publika genombrott 2003. Bandnamnet är en hyllning till ett trumset av märket Fibes. Bandet vann en Grammis 2009 för Årets Pop, och har släppt 4 Album. Still Fresh (2004), Emotional (2006), 1987 (2009), samt Album (2012).