Samhällsbyggarnas medlemmar får 10 % rabatt på alla utbildningar från Moderna Kompetenser!

Moderna Kompetenser har mer än 50 års samlad erfarenhet av affärsutveckling, både för egen del och för andras. Deras framgång bygger på ett gediget nätverk av konsulter med modern och aktuell spjutspetskompetens inom sitt område.

De har en vilja att utveckla saker lite till. Syftet är att göra sina kunder nöjdare, medarbetarna skickligare, strukturerna på företaget starkare och som en positiv konsekvens också lönsammare.

Deras nyfikenhet och brinnande intresse för personlig utveckling är det som hjälper deras kunder att skapa engagemang, delaktighet och kommunikation både inom sin egen organisation och i kundrelationer.

Eftersom de lever fullt ut efter vad de heter, ser de alltid till att moderna kompetenser finns tillhanda för att arbeta med det som just nu är mest aktuellt för dig eller din organisation att utveckla. Eftersom ingen organisation eller väg till utveckling är statisk, eller ens rak, arbetar de med ständigt alerta konsulter som alla delar deras intresse för moderna kompetenser.

Läs mer om Moderna Kompetensers utbildningar och anmäl dig här!

Ange kod: Samhällsbyggarna

Rabatten går ej att kombinera med andra erbjudanden eller rabatter.