Hans-Christian Callisen

Hans-Christian Callisen ny mentor i Samhällsbyggarnas mentorsprogram!

Vi är glada över att kunna presentera Hans-Christian Callisen som ny mentor i vårt mentorskapsprogram!

"Managementkonsult som brinner för att driva utveckling i samhällsbyggnadsbranschen. Om dagarna arbetar jag med att hjälpa våra kunder utvecklas och prestera bättre och på fritiden utmanar jag mig själv i landsvägscykling, akrobatik och klättring. Jag är IPMA-certifierad projektledare och har innan managementkonsultingen tio års erfarenhet som projektledare. Som projektledare har jag arbetat på konsultbasis (på Ramböll och WSP) med sina för- och nackdelar. Jag har drivit flertalet större byggprojekt med både nationella och internationella kunder och under min tid på Ramböll har jag även arbetat med marknadsfrågor och utvecklingen av deras traineeprogram.

Som mentor ser jag fram emot att arbeta med din personliga och professionella utveckling både genom coachning och rådgivning. Jag tror vårt mentorskap kommer att präglas av energi, givande och tagande, ledarskapet och diskussioner om utmaningar både på jobbet och privat."

Läs mer om vår mentorskapsprogram här!