Pär Johansson och Glada Hudik på Arena Skövde den 22 Mars

SAJ arrangerar två föreställningar på Arena Skövde i samarbete med Swedbank och Arena Skövde den 22 Mars 2011. En föreläsning av Pär Johansson om att bli sedd, behövd och tagen i anspråk som varvas med sång och musik av delar av Glada Hudik-teatern.

Pär Johansson berättar om resan med Glada Hudik-teatern. Han tydliggör hur det goda ledarskapet gentemot andra alltid tar sig början hos en människa och hur resultat nås när man vågar konfrontera sin egen och andra människors okunskap och osäkerhet.

Pär ger er en föreläsning fylld av värme och humor om att tänja sina egna gränser och att hela tiden sträva lite längre.

• "Vi har mycket glada att vi lyckats få loss Pär till dessa två föreställningar på Arena Skövde under hans kanske mest hektiska period någonsin. Det kommer att bli en upplevelse utöver det vanliga", Stefan Jonsson på SAJ.

Plats:

Arena Skövde. Karta

Tid:

Tisdag den 22 mars 2011

Föreställning för kommuner, landsting etc kl. 15:30 - 17:00.

Entré: 125 kr per biljett inkl. förköp.

Föreställning för allmänheten och företag etc. Kl. 19:00 - 20:30.

Entré: 150 kr per biljett inkl. förköp.

Biljetter: Boka på Turistcentrum telefon: 0500-44 66 88. Eller via www.ticnet.se

• pär johansson
  • glada hudik-teatern
  • arena skövde
  • saj
  • föreläsning

Anna och Stefan Jonsson heter vi som driver och äger familjeföretaget SAJ, föreläsare och eventbyrån som via rådgivning och experthjälp hjälper till att hitta rätt föreläsare eller moderator och att skapa effektiva möten, konferenser eller events.

Så här säger en kund om SAJ;

- Att samarbeta med Anna och Stefan på SAJ vid planering av våra utvecklingsdagar för medarbetarna är alltid lika stimulerande och roligt. De kommer alltid med kreativa lösningar och spännande förslag på föreläsare inom aktuellt tema. När vi vi arbetar tillsammans med SAJ kan vi alltid räkna med en toppendag för våra medarbetare.

Stefan Jonsson

Presskontakt Delägare och VD 0500 - 42 86 02