Nytt år och nya trender

Välkommen tillbaka till jobbet. Vi har mycket spännande att erbjuda när det gäller föreläsare, entreprenörer, trendanalytiker och framtidsspanare.

Vad sägs om trendspanaren Stefan Nilsson, designentreprenören David Carlson eller Göran Adlén, som vi nominerade till en av 2010 års kandidater till Årets Föreläsare som föreläsare vid nästa aktivitet?

Andra föreläsare som vill lyfta fram lite extra är
Susanne Einhorn, som föreläser om sälj och kommunikation, David Lega som föreläser om hur man tänjer på sina egna gränser eller Pär Johansson (utsedd till Årets Föreläsare 2010 av oss) som föreläser om värderingar och attityder.

Olof Röhlander, Tomas Enhager eller Annelie Pompe som är tre andra föreläsare som vi kan rekomendera.

Rätt mix och rätt tajming

Tillsammans med er hjälper vi er att hitta rätt mix och rätt koncept när det gäller valet av föreläsare till er kommande aktivitet.

- Vi lägger alltid ner extra tid och energi för att våra kunder skall få det lilla extra, säger Anna Jonsson på SAJ.

- Valet av föreläsare och moderator är avgörande för att rätt mål och syfte med aktiviteten skall uppnås. Vi är med hela vägen och ser till att det blir som våra kunder önskar, säger Anna vidare.

Hör av dig så hjälper vi dig att hitta rätt föreläsare och koncept till er kommande konferens, möte eller event.

• trendanalytiker
  • framtidsspanare
  • föreläsare
  • entreprenörer

Anna och Stefan Jonsson heter vi som driver och äger familjeföretaget SAJ, föreläsare och eventbyrån som via rådgivning och experthjälp hjälper till att hitta rätt föreläsare eller moderator och att skapa effektiva möten, konferenser eller events.

Så här säger en kund om SAJ;

- Att samarbeta med Anna och Stefan på SAJ vid planering av våra utvecklingsdagar för medarbetarna är alltid lika stimulerande och roligt. De kommer alltid med kreativa lösningar och spännande förslag på föreläsare inom aktuellt tema. När vi vi arbetar tillsammans med SAJ kan vi alltid räkna med en toppendag för våra medarbetare.