Nya starka namn hos SAJ

De senaste tillskotten i vårt nätverk är några mycket spännande personligheter som vi delvis har haft med att göra tidigare under de dryga 17 år vi varit verksamma i branschen.

Kjell A Nordström, Sir Richard Branson, Jonas Ridderstråle, Alexander Bard, gitarrhjälten Janne Schaffer och sedan har det blivit ny fart kring Pär Johansson från Glada Hudik-teatern.

Pär Johansson är en mycket uppskattad föreläsare och inspiratör och han föreläser om sitt engagemang och sitt arbete med Glada Hudik-teatern.

Tomas Enhager har det där lilla extra som föreläsare, inspiratör och en förmåga att utveckla och stärka både individer och personalgrupper.

Läs mer om våra Föreläsare och Moderatorer på vår webbsida www.saj.se

• Konsultverksamhet

• pär johansson
  • tomas enhager
  • internationella föreläsare
  • saj

SAJ är ett litet företag men med de stora resurserna. Man har många verktyg i verktygslådan men har samtidigt det lilla företagets smidighet och uppfinningsrikedom. Det är viktigt att kunna nå dem på ett bra sätt. Att kunna få snabb och adekvat service. Och det får man från Skövdeföretaget SAJ som jag kan rekommendera.

- Vi skapar möten som ger människor kunskap, framtidstro och bestående värden.