Lena Maria Klingvall föreläser

Lena Maria Klingvall drömde aldrig om att bli elitidrottare, sångerska, konstnär, föreläsare eller författare. Hon ville bli växeltelefonist eller lastbilschaufför.

Född utan armar och med bara ett normalt ben ställdes hon och hennes föräldrar inför stora utmaningar. Men hon fick lära sig att ta vara på sina möjligheter och att jobba hårt och målmedvetet. I dag har hon hela världen som arbetsfält när hon sjunger och berättar om sitt liv och varje människas unika värde.

I Våga drömma får vi följa Lena Maria från den lilla gården på gränsen mellan Västergötland och Småland till de stora konserthusen i Asien och konventen i USA. Lena Maria berättar i ord och bild om människorna, musiken och allt annat som gett henne energi att ta sig an livets alla utmaningar och att komma igenom motgångar med livsglädjen i behåll.

Hon visar också några av sina egna akvareller och oljemålningar och berättar hur det kom sig att just hon blev mangafigur i Japan.

- Boka en föreläsning med Lena Maria Klingvall!

Bokning och mer information: Kontakta oss på SAJ telefon 0500 - 42 86 02 eller maila oss på info@saj.se så hjälper vi er.

• Konsultverksamhet

• föreläsare
  • inspiration
  • saj
  • lena maria klingvall

SAJ är ett litet företag men med de stora resurserna. Man har många verktyg i verktygslådan men har samtidigt det lilla företagets smidighet och uppfinningsrikedom. Det är viktigt att kunna nå dem på ett bra sätt. Att kunna få snabb och adekvat service. Och det får man från Skövdeföretaget SAJ som jag kan rekommendera.

- Vi skapar möten som ger människor kunskap, framtidstro och bestående värden.