Klart med kandidater till Årets Föreläsare 2010

- Dessa fem kandidater som vi har utsett är alla personligeter med stora hjärtan som ser människans inre kraft och möjligheter, säger Anna Jonsson.

Fem kandidater
Pär Johansson
, som är initiativtagare till Glada Hudik-teatern och som är en fantastisk föreläsare och unik ledare.
Elizabeth Gummesson, som är en föreläsare och författare som på sitt personliga sätt ger individer och grupper kraft och ny energi.
Tomas Enhager, som är en rutinerad föreläsare som med enkla medel alltid når fram till alla med sitt budskap.
Susanne Einhorn, som är en föreläsare och utbildare som alltid lyckas överträffa våra kunders högt ställda förväntningar.
Göran Adlén, som är en föreläsare och trendanalytiker som med sin energi och nyfikenhet alltid levererar högsta klass.

Läs mer om dem på  (klicka på deras namn).

- Vi kommer att utse Årets Föreläsare 2010 under november månad och presentera vårt beslut på vår webbsida, i vårt Nyhetsbrev och via media, säger Stefan Jonsson på SAJ.

Bilden: Övre raden från vänster: Pär Johansson, Elizabeth Gummesson och Susanne Einhorn. Nedre raden från vänster: Göran Adlén och Tomas Enhager.

• Konsultverksamhet

• tomas enhager
  • årets föreläsare 2010
  • elizabeth gummesson
  • pär johansson
  • glada hudik-teatern
  • susanne einhorn
  • göran adlén
  • saj
  • föreläsare

SAJ är ett litet företag men med de stora resurserna. Man har många verktyg i verktygslådan men har samtidigt det lilla företagets smidighet och uppfinningsrikedom. Det är viktigt att kunna nå dem på ett bra sätt. Att kunna få snabb och adekvat service. Och det får man från Skövdeföretaget SAJ som jag kan rekommendera.

- SAJ skapar mervärden som ger människor och organisationer ny energi, kunskap och framgång.