Annelie Pompe dyker upp

På ett enda andetag har Annelie dykt till världsrekorddjupet 126 m, en bedrift som kräver extrem mental och fysisk styrka såväl som motivation och målfokusering.

Ger energi och lär ut andningsträning
Annelie erbjuder olika typer av föreläsningar och lita på att hon kan inspirera. Hon erbjuder en föreläsning som hon kallar - Energi, livsglädje och stresshantering – Förändra dina tankemönster och förändra ditt liv.
Hon har även en workshop där hon lär ut hur man skall andas och hur andningen kan användas för att kontrollera kropp och tankar.

Bokning och information:
Boka en föreläsning eller en intervju med Annelie, kontakta oss på SAJ, telefon 0500 - 42 86 02 eller via mail info@saj.se

• Konsultverksamhet

• föreläsare
  • inspiration
  • saj
  • annelie pompe

SAJ är ett litet företag men med de stora resurserna. Man har många verktyg i verktygslådan men har samtidigt det lilla företagets smidighet och uppfinningsrikedom. Det är viktigt att kunna nå dem på ett bra sätt. Att kunna få snabb och adekvat service. Och det får man från Skövdeföretaget SAJ som jag kan rekommendera.

- Vi skapar möten som ger människor kunskap, framtidstro och bestående värden.

Stefan Jonsson

Presskontakt Delägare och VD 0500 - 42 86 02