SafeTeams grundare ​Bertil Benneklint går i pension

SafeTeams grundare ​Bertil Benneklint går i pension

Bertil Benneklint kommer avgå vid årsskiftet. Han överlämnar då rollen som inköpschef, som han haft sedan han avträdde som VD för fem år sedan, till Victor Muszynski.

Bertil ser med tillförsikt att bolaget, som grundades 1968, växer vidare med nästa generation vid rodret. Han vill framföra ett tack till alla medarbetare, kunder och leverantörer för ett gott och givande samarbete under åren.

Vår serviceorganisation täcker hela Sverige. I Stockholm, Göteborg, Linköping och Malmö samt hela Bohuslän, Dalsland och Fyrbodal arbetar vi i egen regi. På övriga orter i landet har vi avtal med lokala säkerhetsentreprenörer som utför uppdrag för vår räkning och med vår kvalitetsgaranti. Dessutom kan vår jourservice hjälpa till dygnet runt, alla dagar på året.