Årsmöte för auktoriserade VVS-företag 17 maj

Årsmöte för auktoriserade VVS-företag 17 maj

Genom att delta på årsmötet har ni möjlighet att påverka utvecklingen och fortsättningen för Säker Vatten, branschreglerna och auktorisationen. Missa inte chansen att påverka och samtidigt få träffa kollegor och ta del av nyheter från branschen.

11.00-12.00 Årsmöte VVS-Auktorisation/Säker Vatten
12.00-13.00 Lunch
13.00-13.45 Årsmöte Installatörsföretagen
14.00-14.45 "Bygget av femte Slussen” Jan Udén, projektchef för Skanska håller föreläsning om Slussen-projektet.
14.45-15.15 Eftermiddagsfika
15.15-15.45 "Vägen till en ny förening" Seminarium och diskussion om bakgrunden till den nybildade föreningen Installatörsföretagen
15.45-16.30 ”Hur löser vi kompetensutmaningen?” Panelsamtal med politiker och företag Medverkande: Erik Bengtzboe (M), Moderaternas talesperson i utbildningsfrågor Caroline Helmersson Olsson (S), utbildningsutskottet Theresa Östman, vd GF100 Jens Albrektsson, Installatörsföretagen
17.15-18.00 Fördrink
18.00-22.00 Middag med underhållning

Har ni frågor, kontakta oss gärna på info@sakervatten.se eller på 08-762 73 00. Verksamhetsberättelse och handlingar för 2017 kommer skickas ut och även finnas för nedladdning.