Golf och snaps med Steffo Törnquist

Golf och snaps med Steffo Törnquist

FågelbroHus utökar nu sitt samarbete med livsnjutaren, programledaren och föredragshållaren Steffo Törnquist. I början av juni arrangerar FågelbroHus en helg med temat golf och snaps där Steffo är ciceron och ledsagar gästerna från start till slut. Han hälsar välkommen med en snaps, vinkar adjö med en snaps och däremellan blir det bland annat en kul golftävling på Fågelbro Golf & Country Club både lördag och söndag, och på lördagskvällen trerätters snapsmiddag tryfferad med kunskap och anekdoter.

– Vi har haft ett nära samarbete med Steffo under en tid och tycker att det är väldigt kul att spinna vidare på detta. Vår ambition är att ge våra gäster en smak av ”Det goda livet” och det finns ingen som gör det lika bra och står för det som Steffo gör, säger Micael Eriksson, VD på Sjönära Möten och FågelbroHus.

Steffo säger:
– Det finns få platser på detta jordklot som ger mig så mycket njutning som Fågelbro. Mitt i skärgården med underbar natur, fantastisk golf och bra krog. Första helgen fokuserar vi på snaps, men det blir nog någon cigarr och en sväng med båten också.

Golfhelgen arrangeras den 5-6 juni. I paketet ingår bland annat golfspel lördag och söndag, trerätters middag, snapsprovning, övernattning och brunch. Helgen med Steffo Törnquist kommer att upprepas i september, då med golf och whiskyprovning.

Mer information och bokning finns på www.sjonaramoten.se/fagelbrohus/boka/steffohelg

För mer information kontakta:
Micael Eriksson, VD Sjönära Möten
Telefon: 0705-45 15 11, E-post: micael@sjonaramoten.se
www.sjonaramoten.se

FågelbroHus ingår tillsammans med Krusenberg Herrgård och Smådalarö Gård i gruppen Sjönära Möten, där alla hotell ligger vid vatten och inom 30-40 minuters radie från Stockholm city. FågelbroHus ligger i vacker historisk miljö på Värmdölandet. Hotellet är genomgående modernt med klassisk inredning, med 72 hotellrum och konferensmöjligheter för grupper upp till 90 personer. FågelbroHus ligger alldeles intill golfbanan Fågelbro Golf & Country Club.