Rowico Home presenterar höstens nyheter på EKPR Design Fair och Möbelmässan i Göteborg

Rowico Home kommer att visa upp sina senaste möbeldesigns på EKPR Design Fair i fantastiska lokaler i Gamla Stan, Stockholm, samt den årliga Möbelmässan, som äger rum på Svenska Mässan i Göteborg.

Under två intensiva dagar på EKPR Design Fair, 26-27 augusti, får press och andra intressenter en exklusiv förhandstitt på ett urval av höstens kollektioner. På Möbelmässan i Göteborg, som pågår mellan 16-18 september, samlas yrkesverksamma inom möbler, interiör och belysning för hemmiljöer. Tre fullspäckade dagar med kundkontakter, affärsmöjligheter och inspiration.

Besökare på båda evenemangen kommer att få möjlighet att uppleva Rowico Homes breda utbud av möbelnyheter, denna säsong med ett särskilt fokus på soffor.

Rowico Home ser fram emot att välkomna er till sin monter på EKPR Design Fair samt Möbelmässan i Göteborg för att ge inspiration och hålla er uppdaterade om de senaste trenderna inom möbeldesign.

HITTA HIT:
STOCKHOLM Studio K 49, Kornhamnstorg 49 i Gamla Stan

26 AUGUSTI kl 11-16
27 AUGUSTI kl 8.30-17

GÖTEBORG 16-18 SEPTEMBER, Svenska mässan, Monter B03:22

16 SEPTEMBER kl 9-18
17 SEPTEMBER kl 9-18
18 SEPTEMBER kl 9-15

Rowico Homes höstnyheter släpps på: www.rowicohome.com i vecka 36.

Läs mer om EKPR Design Fair på EKPR Design Fair är tillbaka – i ännu större tappning - EK PR (cision.com) eller kontakta:
EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

Läs mer om Möbelmässan Göteborg Välkommen till Möbelmässan Göteborg | Svenska Mässan (mobelmassan.com)

WHERE YOUR LIFE IS

Ditt hem – det är där vardagen pågår, där familjen växer och vännerna stannar länge. Det är där fredagskvällarna blir långa och söndagsmorgnarna mjuka och ljusa, där våra omsorgsfullt designade skandinaviska möbler har en naturlig plats.

Välkommen till familjeföretaget Rowico Home som sedan 1971 erbjuder möbler i välarbetad skandinavisk design. Möbler som tillverkas genom hållbara val i ett stilsäkert formspråk så att de kan älskas i många år framöver.

Erika Dahlberg

WHERE YOUR LIFE IS