Träffa Rowico Home på Möbelmässan Göteborg

Träffa Rowico Home på Möbelmässan Göteborg

Rowico Home presenterar idag sina senaste möbelnyheter på den årliga Möbelmässan, som äger rum på Svenska Mässan i Göteborg.

Möbelmässan är en central samlingspunkt för alla inom möbel-, interiör- och belysningsbranschen. Under tre dagar får besökarna möjlighet att knyta nya affärskontakter, upptäcka affärsmöjligheter och hämta inspiration.

Hösten 2024 kommer Rowico Home att lägga ännu större fokus på soffor. Företaget kommer att visa upp en rad nya och befintliga soffkollektioner som sätter tonen för säsongen. Utöver sofforna kommer Rowico Home att bland annat introducera byråer, vilket är helt nytt i sortimentet, samt nya matbord och soffbord i massivt trä. Höstens kollektion präglas av organiska former och jordnära toner, blandat med trendiga färginslag på sofforna, som kan beställas i valfritt tyg från Rowico Homes omfattande tygsortiment.

Välkommen att besöka Möbelmässan i Göteborg och stanna till vid Rowico Homes monter B03:22 mellan den 16 och 18 september för en exklusiv förhandstitt på höstens nyheter.

För mer information om Rowico Homes höstnyheter, besök: Rowico Home presenterar höstens nyheter 2024 | Rowico Home

För mer information om Möbelsmässan Göteborg: Välkommen till Möbelmässan Göteborg | Svenska Mässan (mobelmassan.com)

Erika Dahlberg

WHERE YOUR LIFE IS

Ditt hem – det är där vardagen pågår, där familjen växer och vännerna stannar länge. Det är där fredagskvällarna blir långa och söndagsmorgnarna mjuka och ljusa, där våra omsorgsfullt designade skandinaviska möbler har en naturlig plats.

Välkommen till familjeföretaget Rowico Home som sedan 1971 erbjuder möbler i välarbetad skandinavisk design.