M3 Bygg får förnyat förtroende av Länsförsäkringar

M3 Bygg har tecknat ett nytt tvåårigt avtal med Länsförsäkringar avseende reparation av egendomsskador. I praktiken innebär det åtgärdande av försäkringsskador hos såväl privata som komersiella fastighetsägare.

Länsförsäkringar har varit kund hos M3 Bygg sedan byggserviceverksamheten startade i början av 2012.

"Att vi får fortsatt förtroende att samarbeta med Länsförsäkringar ser vi som ett kvitto på att de uppskattar våra tjänster, vilket känns oerhört roligt", säger Kenneth Wiklund, Byggservicechef på M3 Bygg.

Byggserviceavdelningen på M3 Bygg består idag förutom av Kenneth Wiklund av 5 bilburna hantverkare som tillsammans hanterar byggserviceprojekt åt försäkringsbolag och fastighetsägare i Storstockholm.

M3 Bygg är ett personalägt företag som utför stambyten och byggnationer i kommersiella lokaler, fastigheter och bostäder åt bostadsrättsföreningar, fastighetsägare och förvaltare i Storstockholmsregionen.