Nu flyttar Ross arkitektur & design till sin nya lokal på Drottningholm!

Nu flyttar Ross arkitektur & design till sin nya lokal på Drottningholm!

Hertigarnas stall som byggdes på mitten av 1700-talet bildar nu ram för Ross arkitektur & designs nya ateljé på Drottningholm. Inflyttning sker den 19 april och efter snart 3 månaders renovering är det en efterlängtad dag för både personal och ledningen hos Ross.

Lokalen som under årens lopp haft flera olika funktioner får nu sin första arkitektateljé. I omgivningen finns sedan tidigare Erskins ateljé och området har ett starkt akitekturhistorisk värde. I förbindelse med detta så har mycket kraft lagts på att återskapa rummens storhet och att fånga den fina utsikten mot Slottet.

Materialval och hantverk är som vanligt i Rossprojekt på en mycket hög nivå och det är med stolthet kunder och samarbetspartner välkomnas till den nya ateljén.

Varmt välkomna!