Vi är glada att presentera Linda!

Vi är glada att presentera Linda!

Vi är glada att presentera Linda, en av våra nya reseproducenter här på Rolfs.

Linda är en stjärna på att skapa magiska gruppresor till världens mest spännande platser och erbjuda våra resenärer unika upplevelser. Välkommen till Rolfs-teamet Linda, vi är så glada att ha dig här!

Välkommen som reseproducent på Rolfs Travel Group, hur känns det och hur går dina tankar?

Det känns fantastiskt att vara tillbaka i resebranschen igen och är verkligen spännande att få vara en del av Rolfs Travel Group teamet! Jag ser verkligen fram emot att få lära mig mer om olika resmål och att få möjligheten att skapa magiska resor för våra resenärer.

Vad är det som lockar med resebranschen?

En dag är inte en annan lik. Det händer mycket vilket jag uppskattar.

Att få planera och skapa unika resor för våra kunder och se deras reaktioner när de får uppleva något nytt och spännande är verkligen en stor tillfredsställelse. Dessutom är det alltid spännande att följa med på de senaste trenderna inom branschen och att hitta nya spännande resmål att erbjuda våra kunder.

Berätta om din absolut bästa reseupplevelse!

Min absolut bästa reseupplevelse var när jag åkte på safari i Sydafrika. Det var en upplevelse jag aldrig kommer att glömma. Att få se djuren i deras naturliga miljö och uppleva deras beteenden på nära håll var helt otroligt. Det var också väldigt spännande att bo i en hydda i bushen och känna sig så nära naturen.

Och drömresan, om du får välja en resa i Rolfs Flyg & Buss stora katalog med resor?

Finns många men ska jag välja en så blir det Costa Rica. Det landet har allt som jag skulle leta efter i en drömresa - en fantastisk natur, vackra stränder, spännande djur och en intressant kultur. Att få uppleva de aktiva vulkanerna och den vackra regnskogen skulle vara en unik upplevelse. Costa Rica verkar vara en plats med mycket att upptäcka och jag skulle definitivt gärna åka dit på min drömresa.

Namn: Linda Karlsson
Arbete:
Reseproducent
Ålder:
27 år
Bor:
Bö i Göteborg
Familj:
Har mina kära föräldrar, syster och systerdotter i Dalsland
Bästa resmålet:
Älskar Kroatien